Co zrobić w sytuacji kiedy faktura widnieje jako "zaksięgowana" a nie pojawiła się w księgowości ?

Jeśli wystąpi taka sytuacja, że w edycji faktury widać, że dana faktura jest zaksięgowana, a w zakładce "księgowość" się ona nie pojawiła to najprawdopodobniej któryś z użytkowników w zakładce "KH" po lewej stronie nacisnął "krzyżyk" z tabeli "oczekuje na zaksięgowanie" co spowodowało, że ta faktura została oznaczona jako już wcześniej zaksięgowana, w związku z czym nie można jej zaksięgować.

Jeżeli chcemy, aby ta faktura jednak pojawiła się w księgowości, należy wejść w edycję tego dokumentu odznaczyć okienko "zaksięgowana" a następnie zapisać wykonaną zmianę.

Po wykonaniu tej czynności należy ponownie odnaleźć ten dokument na liście np. "dokumentów sprzedaży" kliknąć na "opcję" po prawej stronie dokumentu i z listy wybrać "zaksięguj dokument" po wykonaniu tych czynności proszę pamiętać, aby nie usuwać z tabeli "oczekuje na zaksięgowanie" tego dokumentu. Jeśli zostanie wykonane wszystko zgodnie z instrukcją faktury te będą widoczne w księgowości.

powrót do pytań

Skomentuj




Wersja DEMO - przetestuj za darmo! Załóż konto Systim w 15 sekund!